7b618ed8

Вірченко Людмила Анатоліївна

Працюю над проблемою:

«Розвиток зв’язного мовлення під час уроків в початковій школі та забезпечення оптимальних умов для інтелектуального становлення учнів шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій ».

2001р. Нагороджена Грамотою Полтавської обласної Державної адміністрації управління освіти і науки .

2003р. Сертифікат учасника семінару – тренінгу для методистів « Методика вивчення економіки в початковій школі».

2004р. Співавтор методичного посібника для вчителів початкових класів : «Школа здоров’я».

2004р. Нагороджена Грамотою Полтавської обласної державної адміністрації управління освіти і науки як автор кращої роботи ХІ ярмарку педагогічних технологій « Творчі сходинки освітян Полтавщини". Методичний посібник для вчителів початкових класів « Школа здоров’я».

2006 р. Нагороджена Грамотою за вагомий особистий внесок у справу навчання та виховання підростаючого покоління та високу педагогічну майстерність. Адміністрація школи-інтернату №1

2011р. Співавтор методичних рекомендацій для формування у дітей молодшого шкільного віку умінь і навичок здорового способу життя: « Хочемо бути здоровими».

2011р. Нагороджена Подякою ПОІППО ім.. М.В. Остроградського Оргкомітет ХV обласного ярмарку педагогічних технологій « Творчі сходинки освітян Полтавщини» за методичні рекомендації для формування у дітей молодшого шкільного віку умінь і навичок здорового способу життя « Хочемо бути здоровими».

2011 р. Подяка ПОІППО за багаторічну плідну педагогічну діяльність, вагомий внесок у розвиток післядипломної педагогічної освіти».

2014 р. Сертифікат на публікацію матеріалу в журналі « Відкритий урок: розробки, технології, досвід». Публікація

2014 р. Грамота . Адміністрація школи ………. .

Участь учнів у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

Перемоги учнів у конкурсі на кращого читця віршів присвячених Т.Г. Шевченку та кращого читця віршів про осінь під час проведення «Тижня початкової школи».

Використовую в роботі:

словесні методи навчання: розповідь, пояснення, бесіда;

наочні: ілюстрація, демонстрація;

практичні : досліди, практичні роботи, навчальні проекти, навчальна праця, твори, реферати.

Індуктивний метод (дає змогу учням бути активними в навчанні ).

Інтерактивні методи роботи: робота в групах, в парах .

Інтерактивні види роботи з учнями: гра, вправа , мозковий штурм, гронування, мікрофон, скринька скарг, дешифрувальник.

Використовую інформаційно – комп’ютерні технології на уроках.

Нестандартні форми уроків: урок – змагання, урок взаємного навчання, урок – вікторина, урок – мандрівка, урок – сюжетно – рольові ігри, урок – подорож, урок «милування природою», урок – міркування.

      

Учня , його дитячу душу, треба розпізнати, заглибитися в її найпотаємніші закутки. А мені треба не лише розібратися, а й приголубити дитину до свого серця, заохотити до добрих вчинків, виробити волю до боротьби з труднощами, застерегти від поганого. Я кожного дня іду до своїх учнів з відкритим серцем, з доброю і великою любов’ю в ньому до кожного маленького мешканця моєї школи.

Вчитель початкових класів

освіта вища

стаж роботи 34 роки в Полтавській спеціалізованій школі – інтернаті №1 І – ІІІ ступенів Полтавської обласної ради

спеціаліст вищої категорії

«Вчитель – методист»

в 1981 році закінчила Кременчуцьке педагогічне училище по спеціальності

« Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи»

в 1989 році закінчила заочне відділення Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г. Короленка за спеціальністю « Педагогіка   і методика початкового навчання», кваліфікаційне звання : вчитель початкових класів.