Увага! 22 червня 2018 року о 10.00 відбудеться прийом дітей до спортивних класів

edafd290

Самсоненко Ірина Леонідівна закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка за спеціальністю початкове навчання та образотворче мистецтво.

Працюю над проблемою «Шляхи вдосконалення навичок культури і розвитку зв’язного мовлення на уроках у початковій школі».

Робота вчителя початкових класів дуже складна та відповідальна, і складність її полягає в тому, що необхідно викликати в учнів інтерес до знань, не згасити цей вогник допитливості, навчити кожного з них вчитися, запевнити у своїх силах. Інтерес є своєрідним епіцентром активізації навчання, розвитку пізнавальної активності школярів, формування у них позитивного ставлення до процесу навчання та результатів своєї праці. Саме для цього я й використовую у своїй роботі різні методи навчання:

1. Пояснювально-ілюстративний метод (намагаюся подати інформацію учням різними засобами так, щоб вони сприймали, усвідомлювали і запам’ятовували її переважно довільно).

2. Репродуктивний метод (відтворення учнями знань за зразком, що показаний вчителем, книгою, технічними засобами).

3. Метод стимулювання і мотивації (використовую для сприйняття інформації гри, диспут, зацікавленість).

4. Метод контролю і самоконтролю (керівництво і контроль над відтворенням знань учнів).

5. Інтерактивні методи навчання (перебуваючи під наглядом учителя, діти активно сперечаються і вчаться самостійно, нешаблонно відповідати на запитання. Застосовую діяльність учнів у парах, групах).

6. Використання мультимедійних технологій (показ презентацій, відео).

Основні мої досягнення полягають у цілеспрямованому виявленні та розвитку здібностей дитини, формуванні вміння та бажання вчитися, створення умов для її самовираження в різних видах діяльності. Мені вдається забезпечити на уроках гуманну, доброзичливу атмосферу, комфортне середовище в якому учитель і учень спілкуються як особистості цінуючи унікальність і своєрідність одне одного. Мої учні креативні і творчі, прагнуть до самостійної пізнавальної діяльності, розуміють і приймають мету діяльності, мають позитивну динаміку навченості, приймають участь у предметних конкурсах,не пасують перед труднощами.

Моя унікальність в тому, що вчитель – це вже унікальна людина. Бо живе своїм покликанням повсюди: по дорозі додому, у магазині, перукарні, вдома. Кожного дня, прокидаючись вранці, я згадую посмішки своїх учнів, їх зацікавлені оченята. Я відчуваю душею дітей, їх прагнення, мрію допомогти їм у житті. Тільки в цій роботі я бачу себе, і не уявляю як можна жити без радощів перших дитячих успіхів. Мені приємно усвідомлювати, що я веду за руку маленьку дитину, а, насправді, плекаю майбутню людину!