Кафедра вчителів початкової освіти
Склад кафедри :
Вірченко Людмила Анатоліївна учитель початкових класів вищої категорії, «учитель-методист»
Білоус Валентина Іванівна учитель початкових класів, спеціаліст першої категорії
Мета :
-
Успішне виконання завдань розвитку початкової освіти;
-
постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителів як під час уроків, так і в позаурочний час;
-
удосконалення кваліфікації вчителів початкових класів та їх професійної майстерності;
-
розширення професійного і загальноосвітнього рівня вчителів початкових класів;
-
розширення виховної та навчальної інноваційної діяльності під час уроків та в позаурочній час;
-
забезпечення оптимальних умов фізичного розвитку особистості дітей;
-
створення умов для інтелектуального розвитку учнів 1 – 4 класів;
-
створення відповідної психологічної обстановки для розвитку учнів молодшої школи;
-
забезпечення оптимальних умов для становлення особистості молодшого школяра;
-
провадження освітніх технологій, вивчення передового педагогічного досвіду вчителів м. Полтави та вчителів України;
-
екологічне навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку;
-
народознавчий підхід до навчання і виховання кожного учня молодшої школи;
-
розвиток учнів початкової школи у процесі ігрової діяльності під час проведення уроків та в позаурочний час;
-
розвиток пам’яті;
-
розвиток уваги;
-
розвиток уяви;
-
розвиток культури зв’язного мовлення;
-
формування мовлення молодших школярів засобами впровадження інтерактивних методів навчання;
-
використання елементів творчості пізнання навколишнього світу;
-
робота з батьками під час батьківських зборів;
-
індивідуальна роботи з кожним із батьків.
Навчально-методична тема, над якою працює кафедра вчителів початкових класів:
«Впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес учнів молодшої школи»
Методичні теми, над якими працюють вчителі:
№ з/п
|
Прізвище,
ім’я, по батькові
вчителя
|
Методична тема
|
Рік роботи
над темою
|
1
|
Вірченко
Людмила
Анатоліївна
|
Розвиток зв’язного мовлення під час уроків в початковій школі та забезпечення оптимальних умов для інтелектуального становлення учнів шляхом впровадження освітніх інноваційних технологій
|
4-й
|
2 |
Білоус Валентина Іванівна
|
Формування творчих здібностей та фантазії на уроках у початковій школі через призму сьогодення
|
3-й
|
Основні завдання роботи вчителів кафедри:
- Перехід на особистісно-орієнтований та діяльний підходи в організації роботи членів кафедри.
- Створення умов для успішного впровадження нового освітнього стандарту на засадах компетентісного підходу.
- Створення гуманного соціокультурного середовища для самовираження, самоактуалізації, самоствердження та самореалізації кожного вчителя, його повноцінного професійного розвитку й особистісного самостановлення.
- Задаволення особистісних освітніх потреб вчителів.
- Формування єдиного освітньо-методичного простору для професійного зростання.
Напрямки роботи кафедри вчителів початкових класів:
I. Діагностично-прогностичний напрям:
- створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення,вдосконалення професійної компетентності;
- вивчення проблем педагогів у неперервній освіті та вивчення змісту, форм, методів навчання;
- створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси Інтернет;
- стимулювання мотивацій педагогів до постійного навчання, свмоосвіти, розвитку творчого потенціалу;
- вдосконалення навчально-виховного процесу.
ІІ. Навчально-методичний напрям:
- забезпечення участі педагогів у різноманітних заходах на всіх рівнях;
- моделювання продуктивної технології інноваційного навчально – виховного процесу;
- теоретичне оволодіння формами, методами, підходами, технологіями для вдосконалення навчально-виховного процесу;
- використання навчальних, навчально –методичних, інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
- методичний супровід атестації педагогічних кадрів.
ІІІ. Організаційно-координаційний напрям:
- підвиення професійної компетентності педагогічних працівників;
- координація форм і методів самоосвітньої діяльності, націленої на підвищення педагогічної майстерності та вдосконалення фахової підготовки вчителів;
- розвиток мотивів професійної творчої іяльності вчителів;
- планування індивідуально-освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період.
Навчальний проект учнів 1 класу "Як економно використовувати воду в повсякденному житті?", підготувала Бровко О. М.(текст) (презентація)
Сценарій родинного свят "Посвята в козачата", підготували Бровко О. М. та Білоус В.І.(текст) (презентація)
План-конспект інтегрованого уроку інформатики та математики "Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення на 2 та 3; розв’язування задач вивчених типів", підготувала Бровко О. М.(текст) (презентація)
Проект для учнів 2-3 класів до 85 роковини Пам’яті жертв голодомору «Зернятко надії», підготували Передерій І. В. та Самсоненко І. Л.(текст) (презентація)
Сценарій родинного свята «Мої улюблені телепередачі», підготувала Передерій І.В.(текст) (презентція)
Урок математики у 1 класі "Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів на додавання у межах 10",підготувала Передерій І.В.(текст) (презентція)
Урок позакласного читання в 2 класі «Зимові чудеса», підготувала Передерій І.В.(текст) (презентація)
Урок – подорож з природознавства в 1 класі на «Риби», підготувала Передерій І.В.(текст) (презентація)
Урок з природознавства в 2 класі на «Їстівні та отруйні гриби. Правила збирання грибів», підготувала Передерій І.В.(текст) (презентація)
Дослідницько-пошуковий урок-проект з літературного читання у 2 класі «Затишно усім на світі, і дорослим і дітям, у пазусі казок!», підготувала Самсоненко І.Л.(текст) (презентація)
Театралізований урок - казка з математики у 1 класі з використанням методу казкотерапії, підготувала Самсоненко І.Л.(текст) (презентація)