Кафедра вчителів початкових класів

Склад кафедри :
Вірченко Людмила Анатоліївна учитель початкових класів вищої категорії, учитель-методист
Передерій Ірина Вікторівна учитель початкових класів вищої категорії
Самсоненко Ірина Леонідівна учитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії
Бровко Оксана Михайлівна учитель початкових класів, спеціаліст І категорії
 
 
Мета :
  • Успішне виконання завдань розвитку початкової освіти;
  • постійна колективна та індивідуальна діяльність вчителів як під час уроків, так і в позаурочний час;
  • удосконалення кваліфікації вчителів початкових класів та їх  професійної майстерності;
  • розширення професійного і загальноосвітнього рівня вчителів початкових класів;
  • розширення виховної та навчальної інноваційної діяльності під час уроків та в  позаурочній час;
  • забезпечення оптимальних умов фізичного розвитку особистості дітей;
  • створення умов для інтелектуального розвитку учнів 1 – 4 класів;
  • створення відповідної психологічної обстановки для  розвитку     учнів молодшої школи;
  • забезпечення оптимальних умов для становлення особистості молодшого школяра;
  • провадження освітніх технологій, вивчення передового педагогічного досвіду вчителів м. Полтави та вчителів України;
  • екологічне навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку;
  • народознавчий підхід до навчання і виховання кожного учня молодшої школи;
  • розвиток учнів початкової школи  у процесі ігрової діяльності  під час проведення уроків та в позаурочний час;
  • розвиток пам’яті;
  • розвиток уваги;
  • розвиток уяви;
  • розвиток культури зв’язного мовлення;
  • формування мовлення молодших школярів засобами впровадження      інтерактивних методів навчання;
  • використання елементів творчості пізнання навколишнього світу;
  • робота з батьками  під час батьківських зборів;
  • індивідуальна роботи з кожним із батьків.

Основні завдання:

Організація навчально-виховної роботи в початкових класах, зокрема організація навчально – виховного процесу в 1 та 2 класах, які працюють за новим Державним стандартом початкової загальної освіти.

  • Організація методичної роботи вчителів початкових класів протягом року.
  • Робота з обдарованими дітьми та невстигаючими учнями молодшої школи, а також повсякденна навчальна робота.
  • Індивідуальна робота з невстигаючими дітьми та дітьми з особливими потребами.
  • Впровадження методів нетрадиційної, нестандартної організації навчальної та виховної роботи в початковій школі на основі вироблених умінь та навичок вчителів початкових класів школи-інтернату №1.
  • Вивчення і впровадження в роботу офіційних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
  • Забезпечення оптимальних умов співпраці з психологом, логопедом, вчителем англійської мови, вчителем музики, бібліотекарем, лікарем школи-інтернату №1.
  • Екологічне навчання і виховання учнів початкової школи.
  • Використання інноваційних форм і методів навчання в початковій школі та власного педагогічного досвіду кожного вчителя.
  • Використання інтерактивних методів навчання.
  • Використання елементів творчості пізнання навколишнього світу.
  • Роль психологічних знань у збереженні психічного здоров’я молодших школярів.
  • Створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра.
  • Продовження здоров’язберігаючої роботи з учнями початкової школи..
  • Проблеми переходу дітей з першого на другий ступінь освіти.
  • Поновлення навчально-матеріальної бази класних кімнат, методичної літератури, роздаткового матеріалу для уроків мови, математики, природознавства, трудового навчання, образотворчого мистецтва.
  • Проведення позакласних заходів, свят, ранків.
  • Робота батьківського комітету під керівництвом педагога.