Тема, над якою працює колектив вихователів
Впровадження проектних технологій з використанням інноваційних методик у виховній роботі школи-інтернату. Розробка та запровадження інноваційної системи виховання обистості в умовах спеціалізованої школи-інтернату (засобами фізичної культури та спорту).
Основні завдання роботи методоб’єднання
-
Вивчення теоретичних засад нових виховних технологій, які відповідають вимогам часу;
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня та рівня підготовки вихователів з питань психології, педагогіки, теорії та практики виховної роботи;
- Підвищення педагогічної майстерності через саморозвиток шляхом роботи з методичною літературою та участі у роботі педагогічної ради та нарад при директору;
- Формування принципово єдиних підходів до виховання та соціалізації особистості вихованця;
- Вдосконалення педагогічної майстерності кожного члена методичного об’єднання шляхом накопичення та систематизації напрацьованого матеріалу;
- Розвиток творчого потенціалу вихователів та умов для їх самореалізації;
- Координація планування, організації та педагогічного аналізування виховних заходів;
- Створення умов для саморозвитку, самовдосконалення, вибору індивідуального педагогічного стилю кожним вихователем;
- Надання необхідної методичної роботи вихователям у вирішенні основних проблем організації виховної роботи;
- Сприяння подальшому розвитку психолого-педагогічної компетенції вихователів;
- Подолання стресогенних ситуацій у практичній діяльності;
- Ознайомлення з досвідом колег та пропаганда передового педагогічного досвіду;
- Сприяти фізичному розвитку, зміцненню здоров’я учнів, формувати навички здорового способу життя;
- Всебічно розвивати творчі здібності учнів відповідно до їх нахилів та інтересів;
- Систематично знайомити педагогів з новинками методичної літератури.
Проблемні питання, що виносяться на засідання методичного об’єднання вихователів (2019-2020 н. р.)
№ |
Проблемне питання |
Дата |
Відповідальний |
1.
|
Спільна робота вихователів,класних керівників,тренерів – основа успішного виховного впливу на розвиток особистості учнів.
|
Жовтень
29.10.2019 р.
|
голова МО,
вихователі,
кл. керівники,
тренери.
|
2.
|
Тренінг: «Формуємо професійну компетентність педагога». (проводять спеціалісти Центру дружній до підлітків «Альтаїр»).
|
Листопад
28.11.2019 р.
|
голова МО,
соц. педагог,
пр. психолог центру «Альтаїр».
|
3.
|
Презентація творчих досягнень вихователів та їх учнів: Знайомтесь – це ми»,або «Ми робимо це так…»
|
Січень
14.01.2020 р.
|
голова МО,
вихователі
|
4.
|
Психологічна безпека освітнього середовища: прояви агресивної поведінки серед дітей та їх батьків (причини,шляхи повернення агресії у конструктивне русло).
Методичні рекомендації щодо формування відносин між сім’єю і школою: «Партнерство сім’ї і школи».
|
Лютий
20.02.2020 р.
|
голова МО,
пр. психолог,
соц. педагог школи-інтернату
|
5.
|
Створення креативного освітнього середовища. Сучасні технології в роботі педагогів в умовах освітніх змін.
|
Березень 25.03.2020 р.
|
голова МО,
вихователі
|
6.
|
Впровадження проектних технологій з використанням інноваційних методик у виховну роботу спеціалізованої школи-інтернату спортивного профілю (підсумкове засідання,презентація фільму: «Життя класу за 6 хвилин»).
|
Травень
18.05.2018 р.
|
голова МО,
вихователі
|
Проблеми, над якими працюють вихователі у 2019 – 2020 н.р.
№
|
Прізвище, ініціали
|
Проблема
|
|
1.
|
Базанова В.С.
|
Розвиток емоційного інтелекту в учнів
|
|
2.
|
Басок В.В.
|
Сімейне виховання – запорука психічного здоров’я дитини.
|
|
3.
|
Бибик А.В.
|
Проблема булінгу в школі.
|
|
4.
|
Бровко С.М.
|
Створення сприятливих умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота; виховання активної, вільної, всебічно розвиненої особистості, спрямованої на саморозвиток, формування уміння діяти самостійно з урахуванням індивідуальних здібностей та інтересів.
|
|
5.
|
Величкова Н.І.
|
Морально-етичне виховання учнів.
|
|
6.
|
В’язовська І.І.
|
Всебічний розвиток дитини та її культури в процесі виховної роботи.
|
|
7.
|
Гагіна О.Г.
|
Впровадження проектних технологій виховання у становленні комунікативної компетентності учнів.
|
|
8.
|
Дудка В.О.
|
Формування національної свідомості учнів у позаурочний час.
|
|
9.
|
Дулькевич А.Ф.
|
Формування всебічно розвиненої особистості вихованців з метою їх соціалізації через систему ціннісних ставлень.
|
|
10.
|
Жалій Л.Є.
|
Національно-патріотичне виховання. Формування в учнів патріотичної свідомості, відповідальності, любові до Батьківщини, збереження національної пам’яті.
|
|
11.
|
Зозуля В.С.
|
Розвиток в учнів громадянскої позиції, патріотизму як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей.
|
|
12.
|
Князєва О.В.
|
Патріотичне виховання в сучасній школі.
|
|
13.
|
Калюжний В.В.
|
Розвиток особистості учня через творчість.
|
|
14.
|
Корнєєв К.Д.
|
Формування всебічно розвиненої особистості.
|
|
15.
|
Кравченко І.В.
|
Всебічний розвиток особистості крізь призму її обдарованості, умінь і навичок.
|
|
16.
|
Кулинич Ю.О.
|
Проектна діяльність у формуванні та вихованні учнівського колективу.
|
|
17.
|
Лобода Д.О.
|
Формування тайм-менеджментної загальної компетентності учнів-старшокласників в закладах середньої освіти.
|
|
18.
|
Нікулінська О.В.
|
Формування морально-духовних цінностей учнів.
|
|
19.
|
Пивовар Ю.В.
|
Вплив спорту на формування дисципліни молодших школярів.
|
|
20.
|
Приходько С.О.
|
Розвиток творчої ініціативи дітей.
|
|
21.
|
Ручка О.М.
|
Взаємодія школи та сім’ї у виховані підростаючого покоління.
|
|
22.
|
Сергієнко В.Л.
|
Проблема морально-етичного виховання в сучасній школі.
|
|
23.
|
Сидоренко Д.І.
|
Національно-патрітичне виховання в початковій школі
|
|
24.
|
Сорока Д.О.
|
Підвищення соціально-психологічної культури учнів.
|
|
25.
|
Строка О.В.
|
Екологічне виховання.
|
|
26.
|
Тараненко Є.В.
|
Національно-патріотичне виховання учнів у системі роботи вихователя.
|
|
27.
|
Тернавська М.М.
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних та ігрових технологій.
|
|
28.
|
Тимошенко Ю.С.
|
Формування національно-патріотичних почуттів учнів.
|
|
29.
|
Ціленко В.О.
|
Відношення соціальної системи і особистості.
|
|
30.
|
Чуб В.А.
|
Морально-етичне виховання учнів.
|
|
31.
|
Шапар Л.О.
|
Виховання у дітей свідомого ставлення до навчання.
|
|
32.
|
Шило І.М.
|
Формування позитивного психологічного мікроклімату вихованців.
|
|
33.
|
Штабровський І.М.
|
Формування моральних якостей учнів на основі духовних цінностей.
|
|
34.
|
Шиш Н.І.
|
Формування навичок учнівського самоврядування як фактору, що впливає на розвиток соціальної компетентності вихованців.
|
|
35.
|
Якименко Л.С.
|
Формування життєвої компетентності молодших школярів шляхом системного підходу до особистості дитини, спрямованому на розвиток життєздатної, свідомої, творчої людини.
|