Проблемна тема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників:
«Формування ключових компетентностей учнів, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. Впровадження сучасних форм і методів формування гармонійно розвинених, національно свідомих громадян України»
Виховна мета: створення відповідних умов для формування і розвитку інтелектуальної, свідомої особистості з активною громадянською позицією.
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові класного керівника |
Клас |
Стаж |
Категорія |
Проблемне питання, над яким працює класний керівник |
1. |
Жадан Людмила Іванівна |
5 |
21 |
вища, старший вчитель |
Виховання особистості у життєвому просторі |
2. |
Ручка Ольга Михайлівна |
6 |
9 |
друга |
Крок за кроком до успішного спілкування |
3. |
Процун Тетяна Миколаївна |
7-А |
21 |
вища, старший вчитель |
Розвиток творчих здібностей учнів, формування загальнолюдських цінностей і міцного учнівського колективу |
4. |
Буйдін Олег Валерійович |
7-Б |
22 |
друга |
Формування лідерської компетентності учнів у навчально-виховному просторі |
5. |
Шило Лариса Сергіївна |
8-А |
5 |
спеціал. |
Формування всебічно розвиненої та гармонійної особистості через самопізнання та самовизнання у шкільній родині |
6. |
Попова Інна Анатоліївна |
8-Б |
16 |
вища |
Формування спортивного учнівського колективу шляхом виховання в учнів відповідальності, почуття обов'язку, етичних норм поведінки шляхом використання сучасних виховних технологій |
7. |
Гененко Тетяна Миколаївна |
9-А |
22 |
вища, вчитель методист |
Формування морально етичної життєво компетентної особистості |
8. |
Бакулей Тетяна Миколаївна |
9-Б |
27 |
вища, старший учитель |
Надання переваги формуванню моральних якостей, рис толерантності учнів |
9. |
Бровко Сергій Миколайович |
10-А |
9 |
друга |
Орієнтація кожного учня на розвиток його можливостей; розвиток творчої особистості; формування успішної особистості |
10. |
Кулинич Юрій Олександрович |
10-Б |
1 |
спеціал. |
Дисципліна та пошук мотивації для саморозвитку учнів старших спортивних класів |
11. |
Тернавська Марина Миронівна |
10- В |
12 |
друга |
Збереження життя та здоров'я в навчально-виховному процесі, здоров'язберігаючі технології |
12. |
Шило Ігор Миколайович |
11-А |
10 |
перша |
Виховання свідомого громадянина з урахуванням індивідуальних здібностей і власних інтересів, готовності до творчої діяльності |
13. |
В'язовська Ірина Іванівна |
11-Б |
18 |
вища |
Розвиток життєвої компетентності учнів на національних традиціях та особливостях регіону проживання |
Методичне об'єднання класних керівників - це структурний підрозділ внутрішньої системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Основні завдання методичного об'єднання класних керівників:
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
- Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо форм і методів роботи.
- Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних керівників.
- Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції методичного об'єднання класних керівників:
- Методичне об'єднання класних керівників.
- Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.
- Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
- Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
- Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Оцінює роботу членів об'єднання.
Документація методичного об'єднання класних керівників:
- Звіт про виконану роботу за минулий навчальний рік.
- Список членів методичного об'єднання класних керівників.
- Річний план роботи методичного об'єднання .
- Протоколи засідання методичного об'єднання класних керівників.
- Інструктивно-методичні документи щодо виховної діяльності в класних колективах і діяльності класних керівників.
- Матеріали "методичної скарбнички класного керівника".
Завдання методичного об'єднання класних керівників:
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань педагогіки і психології.
- Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання культури спілкування, рівня вихованості учнів школи та соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи.
- Підвищення педмайстерності класних керівників через взаємовідвідування виховних заходів.
- Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
- Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
- Пропагувати друкування творчих доробків виховних заходів на сторінках фахових видань.
Система виховних завдань:
- формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин;
- створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних виховних середовищах;
- стимулювання особистісно зорієнтованого виховання учнів шляхом залучення до активних видів діяльності, спираючись на основні напрямки виховної роботи;
- формування ціннісного ставлення до навколишнього світу, до історичної і культурної спадщини українського народу і своєї родини;
- формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі;
- залучення дітей до розв’язання суспільно значущих і особистісних життєвих проблем, формувати досвід громадянської поведінки;
- розвиток творчого потенціалу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.
План засідань методичного об'єднання класних керівників
Сценарій вистави "Новорічне диво-щастя" у 8-А класі, підготувала Шило Л. С.
Виховний захід з англійської мови для учнів 11-х класів, підготувала В'язовська І.І.
Сильні духом. Люди з обмеженими можливостями, підготувала Жадан Л. І.
Гендерна рівність та стереотипи, підготував Шило І.М.
Виховна година "Не спалюй свого майбутнього", підготувала Тернавська М.М. (текст) (презентація)