769e8fad

Мороз Світлана Василівна : освіта вища, ПДПІ 1987 р., вчитель вищої категорії, звання «старший вчитель», педагогічний стаж 28 р..

Проблема, над якою я працюю:«Формування історичних компетентностей методами критичного мислення».

Чому саме ця проблема – тому що це досить актуально сьогодні.

Критичне мислення – це засіб корекції і ліквідації помилок у процесі власного мислення особистості. Мислити потрібно, щоб вдосконалити своє мислення. Цьому потрібно вчитися саме на уроках історії.

Методи навчання на основі групової та індивідуальної роботи:

  1. « Знаємо – хочемо знати – дізналися»;

2) «Пошук цікавих запитань»;

3)« Атака на вчителя»;

4) «Атака на учня»;

5) « Так і ні»;

6) «Письмове есе роздум»;

7)«Письмові дебати»;

8) «Мозковий штурм»;

   9) «Обмін проблемами»;

   10)«Круглий стіл»;

   11) «Читання із зупинками»( враховуючи вікові особливості учнів).

        Мої досягнення. Це учні, які люблять історію і які пам’ятають мене , які не байдужі до подій, що відбуваються навколо і мають власну точку зору. За час педагогічної діяльності я з учнями займалася пошуково-дослідницькою роботою на краєзнавчій основі в університеті юних краєзнавців (збірка про льотчиків-земляків І.Бабака та Н. Меклін-Кравцову), про голодомор, репресії в родинах учнів . Протягом останніх п’яти років брали участь в Міжнародному історичному конкурсі «Лелека», займаючи 1, 2 і 3 місця. На обласних олімпіадах з історії мої учні входили до першої десятки . За свою роботу маю грамоти від адміністрації школи, від облвно,обласної ради.

Я люблю дітей, свою професію, свою школу.